Söndag kväll och så mörkt....

Publicerat: 2013-12-15 Kl: 17:51:28 | I kategori: Allmänt

Vad man har blivit bortskämd de senaste vintrarna nu är det surt. Regn och åter regn. Mörkret är totalt det känns som det aldrig blir ljust på dagen ens.
Hoppas att det fryser på och blir lite snö till jul.
Idag har jag latat mig på morgonen sovmorgon.........älskar sovmorgon. Trots att man haft semester så känner man sig inte så pigg men tidsomställningen tar på krafterna. Idag har jag ridit ett dressyrpass på min fina fux och det gick helt ok eller ganska bra helt enkelt för att vara lite otränade. Hon fick vila igår och i fredags så var det uteritt på schemat efter ett par dagars dressyr arbete. PÅ onsdag är det dags för träning för Mads och det ska bli kul har saknat det. Tisdag är det även dags för hoppträning för Erik och det är ju också ett tag sedan.
I år blir det ingen julgran men jag fick idag hem min fina julbock som jag beställt och den får komma in på julafton istället för en gran. Slipper man allt bök med barr i vardagsrummet.
Skönt att vara igång med ridningen i alla fall och snart är det dags för mina kvälls lektioner markarbete idag.
Ha en bra söndags kväll!
Ann 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0