Full rulle!

Publicerat: 2013-04-11 Kl: 22:00:41 | I kategori: Allmänt

Herregud vad det vänder hit och dit och fram och tillbaks hela tiden - sällan en lugn stund!
 
Morgonen startades med en uteritt på tre hästar, Demeter/mamma, Thaleia/Fia och jag på Rocco. Vår tidigare ridinstruktör Ylva kom med två av sina hästar för att rida lektioner för mamma samtidgt dök det upp några som var intresserade av stallplats så jag fick visa runt och berätta :) Nu är nog stallet snart fullt igen..
 
Efter lunch fick lilla Melete testa på att ridas utanför ridhusets fyra väggar för första gången - gick kanon :) Jag gillar den lilla damen mycket, väldigt vacker och välbygg plus fin fina gångarter!
 
Även Rangun fick en kortare sväng på grusvägen innan mina lektioner, han ÄLSKAR att få sträcka ut i galopp! Sedan lektion för mins torsdags elever och så Ebba efter det :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0