55 dgr kvar till semester

Publicerat: 2012-10-13 Kl: 21:43:56 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Idag har det varit kallt. Långkalsongerna på, då kan man drömma sig bort till en välbehövlig vila. Inte långt kvar men ännu mkt kvar att göra.
Tävlingssäsongen är över för min del. Känns skönt nu är det bara att träna inför nästa säsong. Demeter är väl dags att ta ut i LA och förhoppningsvis framåt sommaren MSVC. Men det har man lärt sig genom alla åren att allt kan hända. Joggade i alla fall den vackra damen i morse när mina gäster gjorde iordning sina hästar. Hon är ju fortfarande lite svullen men det har blivit bättre när hon fått röra sig.
Det är en känslig häst hon var i alla fall sjukt pigg efter att vila hela veckan.
Bästa hästen fick gå ett dressyrpass och jag passade på att visa lite olika rörelser för min weekendgäster/elever. Han skötte sig mkt bra och ingen kunde förstå att han är 21 år!
Även han mkt pigg har ju blivit si´och så med ridningen sista tiden. Men vilken glädje med en sådan häst! Alltid positiv till arbete.
Teoripasset idag var - utbildningsskalan hoppas vi hinner med mera imorgon.
Finaste hästen tror att det är Erika som är fotograf?
Den här bilden är jag säker på att Erika T har tagit i alla fall
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0