Skit också..

Publicerat: 2012-05-20 Kl: 20:16:20 | I kategori: Allmänt

Jag som bestämt att efter förra årets starter där jag alltsom oftast hamnade första utanför placering med Rangun skulle rycka upp mig detta år - tydligen ICKE :/ Grrr! Det är ju så surt när det bara handlar om några ynka poäng också.. Blev iaf femma (oplacerad eftersom det bara var fyra placerade) i MsvB:4 på Rangun - 64,56%
Kände mig sjukt nöjd efter ritten, missade lite här och där -inget grovt men att få 5 är ju inte direkt toppen.. Det är traven vi måste fortsätta att jobba med och få bättre, jag har ju nu börjat få till formen och takten väldigt bra men inte i nån tävlingsform - i tävlingsmomentet måste han ju gå i en högre form. Men vi jobbar oss sakta men säkert framåt :)

LAGET VANN IAF!!! Både dagens omgång och då även hela allsvenskan 2012! Mariefreds RK weeihooo va vi är bra!

Innan prisutdelningen, Fia/Arrobell & jag/ Rangun


Arrobell i Agria täcket vi fick för att vi vann hela "kalaset"


Jag fick såklart kliva av för att klä på mitt nervvrak segertäcket - hade sedan vissa problem att komma upp :/


Dorthe Pedersén & Mr Atom ingick i laget och red MsvC:2


Ulrica hade varit hem och lämnat sin häst så hon fick täcket över axeln istället :P Ulrica deltog istället för mamma & Uranos eftersom han sträckt sig och hon red sin Marilyn Monroe i MsvC:2


Prisutdelningen, vi fick ju även täcken för dagens vinst men vi kunde ju inte gärna ha dubbla på i värmen så det blev de snygga ifrån Agria


Dorthe & Atom


Ullis, jag & Rangun :D


Guldhästen och Fia som även blev trea i MsvB:4an


Dagens "rosett-skörd"
Mille & Arrobell varsin 3:e plats och så Rangun & Arrobells lagrosetter!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0