Rida rida!

Publicerat: 2012-05-18 Kl: 20:40:31 | I kategori: Allmänt

Inte mindre än fem hästar har jag hunnit med idag.. Hoppning på schemat också :P Startade morgonen med att hoppa först Navange - mkt fin och det "svåra" nu är att han väntar så himla bra (för det mesta) och då blir jag i vissa lägen lite för passiv. Skulle behöva hoppa oftare!! Elton näste ut och han gick som vanligt - bra :) Svettig blev han också, han har ju haft tre dagars vila så när jag skulle borsta fanns sjukt mycket hår speciellt på rumpan som ville bort. Fattar inte varför det tagit sån tid för honom att bli av med vinterpälsen, de andra slutade fälla för länge sedan nu..

Navange igår kväll i hagen, natten till idag är första natten de fått sova ute för i år..
Den något runde lille Elton.. Också fotat igår kväll med mobilen då jag hämtade in Gordon som vi inte vill ha ute för mycket eftersom han hade en lätt fångkänning för ett par år sedan.

Har även ridit Limit, Rangun & Rocco idag samt dressyrlektion för "Projektet-tjejerna" :D


Igår var vi som sagt på 3-års test och jag tog massa bilder med glömde kameran på Ekelund :/ Här är Fia som drar av vattnet efter att vi badat Hera inför avfärden..
Thaleia


Efter hemkomsten igår kväll släpptes de på bete, båda tre-åringarna och så Melete vår fina 2-åring, nu blir det semster för de duktiga tjejerna!

Fina Rangun i hagen tidigare i veckan..


Rocco har ju inget gräs i sin hage så det blir till att beta för hand.. Han älskar det goda gröna gräset :)


Såhär tjusig regnbåge hade vi förra fredagen tror jag det var..


Våra två sjuk/box-hagar.. Här med Ronjah som skulle skos och lille Elton som skulle ridas..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det på 3 års visningen??

2012-05-18 @ 23:35:58
Postat av: Wilma

Sv. Tack snälla, alltid kul att höra :).

2012-05-19 @ 10:48:12
URL: http://macintosh.blogg.se/
Postat av: Monika

Undrar oxå hur det gick för de små madamerna

Kram

2012-05-19 @ 15:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0