Kallt brrrrr

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 23:09:57 | I kategori: Allmänt

I morse -14 bättre på dagen men ändå! Nu ikväll så var det -12 så kallt att stå i ridhuset.
Idag har jag inte hunnit eller orkat rida så mkt mockningen tog knäcken på mig i kylan så det blev bara Demeter som fick en tur ut i skogen tillsammans med Fia o Millet.
Hon var rätt laddad första halvan av turen. Hon kommer ha lätt för passage......
Får man bara huvet med sig så.
Imorgon så är det dags för Erik hoppning. Förhoppningsvis så är det varmare imorgon. Jag ska rida 2 pass så om det är så här kallt vet jag inte om jag pallar tre timmar i sadeln.

Det får bli Bosson och Uranos även denna gång. Banhoppning är på programmet ska bli kul.


Har ni sett en sån snygging. Detta är en avkomma till Arro Bell morfar Troll 660.
Han ska vara 5 år i år. Vore kul att vet vad som blivit av honom uppfödare är Birgitta Nordling


Ja vi ska ju inte betäcka något mer men visst blir man sugen otroligt fint föl!

God natt
Ann
Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Jag råkade in på denna sida för lite sedan när jag sökte efter trollungar.. Ni kanske redan har sett den men annars kan den säkert vara kul för er att kika på, den handlar om bellhästarna.. :) http://www.sussisus.se/bellahastar05.html



(Birgitta Nordlings uppfödningar finns om jag inte missminner mig på www.stallulven.se)

Hälsar

Jenny

2012-01-31 @ 00:03:25
Postat av: Anonym

2012-01-31 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0