Sunny sunday..

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 13:56:18 | I kategori: Allmänt

Såå nice väder idag!
(google)

Vi, jag Fia och Anders käkade en mycket sen frukost för ett par timmar sedan.. Nu ska jag ner på stan för att leta efter en fin birthday present till Anders som fyller år imorgon :)

Igår hade vi massa folk över här för att fira honom och en annan killkompis som fyllde tidigare i veckan.. Trevligt!

Men det var också en ganska stressig dag, kom hem 10min innan mormor,morfar och farmor klev innanför dörren :P hehe Hann med lektion för Ebba i 1h, mocka fem hästar och rida Rangun och Rocco på ganska exakt fyra timmar. Effektivt :D

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Stina

Vilket märke det är på tränset eller bara snokremmen?

Snokremmen har jag sytt av en bit sidostycke;)

2012-02-12 @ 15:13:26
URL: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0