Duktig elev = stolt tränare!!

Publicerat: 2011-09-03 Kl: 22:32:21 | I kategori: Allmänt

Nu börjar det verkligen släppa för Ebba och Gordon!

Idag har de varit och ridit första omgången i Div II allsvenskan, LB:1

Ebba & lilla Gordon red så himmla bra att de blev femma! Lagkamraten Ada M på Tiara blev fyra med drygt en procent mer. Ebba red ihop hela 66,55%
I protokollet bara sjuor sånär som på ca fyra sexor och en femma - samt en ÅTTA på sista uppridningen :)


Ada till vänster i bild och så Ebba/Gordon på prisutdelningen

Snygga ekipage!!
Gordon har ju ändrat sig otroligt mycket i kroppen sedan Ebba började rida honom ordentligt i vintras


Glada ryttarinnor :)
Förutom dessa två red även Isabelle C på sin Novio samt min Emma K på sin Parsival "Sixten"
(också min elev :) ) och laget blev totalt sexa av åtta lag vilket jag tycker är bra, de är faktiskt samma ekipage som red Div III för bara några månader sedan.

Gissa om jag är nöjd med mina duktiga ekipage :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gordon var så duktig och fin, jag är verkligen supernöjd med honom och ritten! :D

2011-09-04 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0