Arphusträningen i bilder

Publicerat: 2011-09-05 Kl: 21:21:23 | I kategori: Allmänt

Nu har jag laddat in bilderna ifrån de senaste dagarnas äventyr!
Vi börjar med träningen för Pether i fredags, Fia följde med och höll i kameran :)


Vi jobbar med den evigt svåra formen och här är det böjning för att bland annat få ut halsen och att han ska ta bättre stöd på bettet


Den extremt jobbiga och svåra vänsterslutan vi kämpade och kämpade med :/ Pether sitter på bänken och instruerar


Galopp




Mamma och Arrobell mitt i ett byte, jag och Rangun pustar


Vår fina gamla "Barbieponny" ;P


Fin trav :)



Det är väldigt vackert på Arphus






Färdig med dagens pass! Pether ger mig tips osv för vidare träning på hemmaplan innan det blir till att åka hit igen, denna vecka är han bortrest så vi hoppas på att kunna ta oss dit i nästa vecka :)

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0