Helg med fina framgångar för svensk ridsport!

Publicerat: 2011-10-23 Kl: 19:23:16 | I kategori: Allmänt


Malin Baryard - Johnsson & "Räven" tog en fin tredje placering i WC i Finland idag, jag såg själv sändningen på SVT 1 vid fem.. Hon hoppade de tre sista hinderna i omhoppningen UTAN stigbyglar då hon var mycket nära att trilla av efter två-kombinationen.. Starkt jobbat på fin häst!


Den fantastiskt duktige (enligt mig iaf, Nina har alltid varit lite av en förebild för mig) Nina Hoffman gjorde i helgen come back efter sin skada. Hela 76,25% fick de för sin Kûr och endast Isabell Werth med sin fina Satchmo fick högre poäng, 82,33%


Visserligen inte ridsport men KÖRNING! Thomas Eriksson kom även han trea i första omgången av årets WC.

Detta var en liten del av alla framgångar, det har ju även varit stora hopptävlingar på Strömsholm i helgen.. kanske någon av er läsare som varit och tittat??

Själv har jag, med Anders hjälp, idag målat om sovrummet. Blev riktigt snyggt, nu har vi bara fondvägen kvar som jag ska klura ut hur jag vill ha den :)

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

så det är därför du inte ringt tillbaka till mig :p haha

jag fick mig ett gott skratt när jag tittade på hoppningen jag med! såg så sjukt roligt ut! starkt jobbat!!

det var fina framgångar i Odense också för massa svenskar ;)

2011-10-23 @ 21:15:21
Postat av: Christina

jag var helt säker att jag skrev mitt namn...men tji fick jag :/ det var jag som skrev alla fall :p

2011-10-23 @ 21:16:32
Postat av: madde

Klart ja förstod att det var du som skrivit! Sorry att ja inte ringde upp :/ idag så!

2011-10-24 @ 06:28:26
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Matilda- Bloggtävling på bloggen

Malin hade kardborre i benen :)

2011-10-27 @ 23:59:22
URL: http://farrixmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0