Tävlingsdags!

Publicerat: 2011-03-20 Kl: 08:53:06 | I kategori: Allmänt

Jag som såg fram emot att få en ordentlig sovmorgon idag då vi inte behöver åka fören strax innan ett då jag startar 14'37 med Limit och sedan 16'21 med Ture.. Var supertrött efter middagen igår då vi även spelade lite kort.. Imorse var jag däremot inte så trött kollade på klockan första gången 07'11 och då hade jag redan varit vaken till och från en stund :S Gick upp nån halvtimme senare då det verkligen inte gick att somna om :S
Typiskt bara för att man kan så går det inte..

Eftersom både framridning och tävling är i samma ridhus så tänker jag mig att det kommer bli lite trångt speciellt med stora Limit så planen är att jag ska rida iaf honom lite hemma innan vi åker.

Fia & Limit på tävling hos Gripens RF

Ska rida Rangun innan det är dags att åka också. Syster blev kvar i Nyköping även igår så hon skulle komma hem hyfsat tidigt för att hjälpa mig med hästar, utrustning och packning.

Vill ni följa resultaten kan ni följa tävlingen på www.equipe.com

 

Kram Madde 

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis :) kul att det gick så bra med fina Ture! Och med Limit också såklart

2011-03-20 @ 16:47:16
Postat av: Amanda

Grattis :D

2011-03-20 @ 17:13:10
URL: http://bloggarmanda.blogg.se/
Postat av: Emilia

Min syster ville till Helmers/Zegers ridcenter idag men sen ångrade hon sig, hon skulle väl antagligen släpat med mig så synd att vi inte åkte (vi bor bara 2 busshållsplatser därifrån haha).



En liten random sak är att jag har börjat rida på ett stall i Norrlänna, har en medryttarhäst där nu, och en kvinna som hyr 2 boxar där äger tydligen Zacke som står på Ekelund, som hon lånar ut, lite roligt faktiskt då hans bror är den hästen hon rider på när vi rider ihop :D

2011-03-20 @ 17:44:06
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja ibland är "världen liten" Emilia :)

2011-03-20 @ 20:37:37
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0