Segertäcket redan på!

Publicerat: 2011-03-26 Kl: 20:10:48 | I kategori: Allmänt


Gordgeus Boy "Gordon" i mitt första segertäcke som jag vann på världens finaste Armstrong.
Ebba fick detta idag/ikväll som första tävlingspresent! Jag kan ju inte heller klämma in nån av mina stora hästar i det :(

Jag hjälpte Ebba att frisera hovskägg och så passade vi till Ranguns träns till morgondagen, han måste ju ha ett svart träns till en svart sadel. Hans vanliga träns är riktigt ljusbrunt så det går ju INTE!

Ebba och Gordon red att dresyrpass på fm också. Jag hann rida ut en sväng på Rangun och sedan förbereda allt inför GK-kurs som startade kl.13 och jag var inte färdigt förens strax innan 18'00.. Hade ju tänkt rida Limit innan sex men så blev det alltså inte. Pysslade och grejjade i stallet, borstade bland annat de små lortisarna Rockii och Tiger. Satte sedan på harven på traktorn så jag kan harva imorgon bitti innan 8. Insåg då jag promenerade från traktorn (andra änden av ridhuset) att det inte var en enda hund här :S Jag hade alltså kunnat rida!! SKIT också :S

Nu borde Fia och Alex snart vara tillbaks med middag - pizza. Sedan blir det förhoppningsvis en mycket trevlig kväll, hmm inser att klockan redan är ganska mycket men men..

Fick ett kul mail ifrån Erika Torrång med en bild på..

Vem är detta?

Rangun eller Poseidon?????

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Hejsan!

Klickade precis in på din blogg, första gången jag är här. Så undrar lite vad är det för hästar du har? Om jag förstår det rätt så driver du någon verksamhet eller jag har missuppfattat det ? :) Tycker det är super kul att följa andras bloggar så om du vill ge mig en snabb förklaraing så blir det lättare att förstå bloggen hihi :D

2011-03-26 @ 21:16:35
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Fina Gordon!! :D

Jag är mycket nöjd med dagens pass, det var kalaskul!

Tack för all hjälp Madde!!!

Kram Ebba

2011-03-26 @ 21:22:07
Postat av: Ann o Jocke

Poseidon gissar vi pa forstas pinsamt om det ar fel. Se till att coacha alla vara duktiga ponnyryttare idag. Kramar

2011-03-27 @ 08:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0