Helgen till ända..

Publicerat: 2011-07-24 Kl: 18:58:08 | I kategori: Allmänt

Idag har Rangun & Rocco fått vila men igår blev det dressyrarbete för dem båda, i värmen på utebanan. Rangun var sjukt fin!!! :D Sista pusselbiten till galoppiruetterna föll på plats! Han gjorde superfina centrerade helpiruetter - min prins :) Nu känner jag mig verkligen redo att ta ett kliv upp i klasserna, piruetterna var tidigare det som vi hade mest jobb kvar med men gör han dem som igår så är det nemas problemas!! :)

Nu har vi snart bara den där ökade traven kvar att få till med Rangun, den blir ju bättre och bättre men den är ju gaanska långt ifrån så här fin som Scandics.. :P

Jag håller äntligen på o ladda upp filmerna ifrån vårt dressyrmeeting så de kommer lite senare! Kul att ni gillade mina knoppar - då ska jag se till att ordna en liten intreuktionsvideo/bilder så snart som möjligt.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0