Shoppingday!

Publicerat: 2011-12-29 Kl: 20:30:32 | I kategori: Allmänt

Idag har vi shoppat på em/kväll.. Mamma, pappa, Fia och syssling Charlotte kom in till Eskilstuna vid strax efter fyra. Jag kom tidigare då jag hade klipptid hos Johanna på AMINO kl.15..

Mamma och pappa hade lite prylar kvar att köpa till bland annat sovrummet.. Vi var i Eskilstunas grymma "lampbutik" - allt finns verkligen och så snygga grejjer :D Vi kärade ner oss i en döläcker kristallkrona men priset var såklart därefter :/ varför faller jag alltid för det dyra..

jaja drömma kan man iaf, känns inte som att man har någon som helst möjlighet att lägga nästan 9 000kr på en lampa!!

Många andra fina lampor valde vi iaf ut! Vi var även förbi Jysk där det inhandlades nya köksstolar och bland annat en ny uppsättning sängkläder till det nya fina sovrummet :)

Vi åt sedan middag hemma hos oss - American pan pizza blev det - URGOTT!! Känns som att magen ska spricka..

Jag har iaf ridit tre hästar idag. Elton fick gå ut en sväng "runt sjön" med Fia och "Kollan", det tyckte han var roligt men hans skadade kronrand efter en brodd gick upp :/ så nu fick han bandage på "tassen"..

Navange gick kanon i ridhuset innan utsläpp, mamma kikade lite också. Rangun var även han toppenfin och mamma berömde honom - tyckte han så extremt fin ut! Kul kul.. Jobbade mycket travarbete idag, lite passage-piaff.. Passagen börjar faktiskt bli riktigt bra och han känns stark :)

Min snygging på dressyrmeeting i Finspång för drygt 1,5år sedan..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Johanna V

Åh vad roligt.. ångrar lite att ja inte åkte och blev dressyrelev hos Jeanna Högberg "/

Sitter å grejjar hemma själv nu med lite små byten osv.. har ingen hästtransport så man kan inte åka nånstans.. supertrist

2012-01-01 @ 19:26:42
URL: http://johannavkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0