Ja dagarna går

Publicerat: 2011-12-08 Kl: 20:11:43 | I kategori: Allmänt

Hinner dock inte med allt jag skulle vilja :/



Men självklart får jag ju en del gjort, på fm hade jag lektion för Åsa och Lady och efter detta ställde jag fram hösilage och rensade ut det som var dåligt. Mockade och fixade även i vårt stall innan lunch..
Efter lunchen red jag och Fia varsin häst innan intag av alla hästar, gick betydligt bättre än i går :P Fia hade sedan sina hästar på skritten och hon broddade färdigt Limit samt Jazza och Gordon. Jag ryktade Rocco och broddade honom samt Rangun och Jolita. Mina fingrar trillar snart av av kyla och smuts.. Inser att de börjar likna min fars händer mer och mer för varje dag, alldeles sprukna och nu med smuts i sprickorna efter att ha skruvat i massa brodd.

Ogillas skarpt!

Jag och Fia gjorde även en härlig brasa i eftermiddagsmörkret, vi satte eld på ett par gammla bommar samt massa skräp vi rensade ut under läktaren igår - SKÖNT!

Jag hann även med nöd och näppe till Perssons i Mariefred och hämtade där ut ROSETTERNA som jag specialbeställt till helgens Maskeraddressyr samt även till Julklappshoppningen den 22 december!

TADAAA! är de inte sjukt snygga?
Detta är en av de tre olika modeller jag köpt.. STARTLISTORNA finns förutom på anslagstavlan i stallet även på vår hemsida!! ekelunds-ridskola.se
Blev tyvärr inte så stor uppslutning som jag hoppats på men jag tror att alla som ska vara med ska klä ut sig vilket är kul, detta var ju inget måste för att delta i tävlingen - MEN man tävlar då inte om rosetten ovan om man kommer "normalklädd" :P
En sån skulle iaf jag vilja ha :D

Har även tillslut fått systers sista, hon fick två, födelsedagspresent - ett supersnyggt pannband till Mille! jag är less på att hon snor mitt Cavallo pannband varje gång hon skulle hopptävla så jag köpte henne ett eget, dock inte av märket Cavallo, detta var lite billigare. Mitt kostade ju skjortan! :P


"Sverigepannbandet" är nu hennes det blåa tvådelade ovan köpte jag till mig själv, har inte bestämt vilken häst som ska få ha det ännu :P

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå Kyro pannband är så snygga har själv 3st :-)

2011-12-09 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0