Dressyr varje dag.............

Publicerat: 2010-09-30 Kl: 23:31:46 | I kategori: Allmänt

Ja idag har vi ju tränat jag o Madde -hann med en privatlektion innan vi åkte och kom hem precis när jag skulle ha mina nästa två elever.
Det går 6 timmar bara att åka och träna men vad gör man inte för att få chans att träna. Förut kom ju Liane hit men då hon nu ansvarar för knytkalaset i mellanSverige och ungdomarna i ngt annat projekt så har hon svårt att hinna att åka men det är bara att hoppas att det lugnar ner sig när tävlingssäsongen börjar ta slut.

Nu laddar vi inför lördagens andra omgång i div II som går här på ridskolan. Imorgon ska tävlingsplatsen iordningställas samt jag ska hjälpa tjejerna med programridning - Madde, Sofia, Amanda, Maria.
Därefter ska vi ladda med middag -kräftor och se Specialen från igår som jag spelade in med bla Totilas.
Imorgon bitti ska jag åka och hjälpa Helena som köpt Zephyros att byta stall hon har fått problem att transportera honom så nu ska hon stå på ett stall med ridhus.

God Natt
Ann

Kommentarer
Postat av: Kristine Ridiko

Hejsan!



Jag heter Kristine och jobbar för en PR byrå, med bl.a. företaget Granngården. Undrar om du kan vara intresserad att få info om lika kampanjer som vi jobbar med?



Maila mig i så fall till [email protected]



Ha det bra

Kristine Ridiko

2010-10-01 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0