NEEEEJ

Publicerat: 2010-05-02 Kl: 07:51:53 | I kategori: Allmänt

Skrev ett så långt o bra inlägg och så trök jag på fel!!!! Allt försvann :........(

Idag är det iaf tävlingsdax och nu vart jag på så dåligt humör så jag vet ens inte om jag vill försöka skriva om allt.. 

Jag och mamma åker iaf halv 11.. Circe kommer kl.9 för att hjälpa mig.. Fia åker kl.10 med Arrobell och Emma Å följer med henne. Idag måste vi höja oss med några procent för att ta hem det! Var ju inte ens en procent som skillde mellan oss och det vinnande laget förra helgen.. Jag och Rangun rider istället för Jenny & Al Caprinz då han är halt pga en trampskad på höger fram ball.. Ser inte så mysigt ut faktiskt.. Han fastnade i leran i skogen och trampade även av sig skon..


Älskade Helios!! Tror detta är taget på vår hemmadressyr förra våren..
Idag tror jag att han skulle ingå i div 3 hopplaget, kmr inte ihåg vilken klubb :S 
så ni som ska hoppa får säkert se honom..

Bye 

Kommentarer
Postat av: Maria Granberg

Vi såg honom:)

2010-05-02 @ 18:49:04
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0