Årsmöte :S

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 21:03:27 | I kategori: Allmänt

Sådär skoj.. men men det måste göras ikväll har vi haft årsmöte i föreningen där vi bor.. tog mycket längre tid än förra året.. var en del gnäll ifrån speciellt en äldre dam om tvättstuga, fimpar osv..
Städa gården ska vi också göra, 19 maj vart det.. Bra med en onsdag kväll är så mycket på helgerna, tävlingar mm

Mille fick gå en stund i skritten på morgonen, han är fortfarande inte helt förstjust men lugnade sig ganska snabbt och de sista minutrarna skrittade han riktigt avslappnat..

ÅHHH Nu har jag gjort det igen allt försvann!!!!!!!!!!!
Såg dock att det sparades och andades ut men var ju bara det korta översta som var kvar hade skrivit mer än dubbelt så mycket till!!!

Mille ska till Strömsholm på onsdag nästa vecka iallafall.. Kl.8 ska han vara där och jag ska antagligen åka själv med honom.. Vanligtvis brukar ju pappa åka med hästarna men eftersom han antagligen måste visas riden så åker jag, och pappa behövs hemma då vi har gymnasiet nästa vecka också..

Nu ska jag kolla på Desperate!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0