Full fart i stallet!

Publicerat: 2010-06-16 Kl: 21:45:32 | I kategori: Allmänt

Go' kväll!!

Kollar på Grey's men de e paus nu.. SÅ spänande sista avsnittet för säsongen..
Idag har det varit fullt upp som vanligt jag och fia red ut på morgonen o sen kom Jimmy och sadlarna låg bra :P
Thea & Melina har kämpat vidare med rengöringen av utestallet och på eftermiddagen så vart det klart så bara att fortsätta i vårt lilla stall jag tömde ur resten ur Ranguns box och sen allt i Milles box också, så nu är det bara Arrobells kvar sen.. Mitt hår luktade verkligen hästskit efter det!! :S

Melina & Thea fodrar lunchkraft i stora stallet :P

Pappa låter sin jycke springa lös på gården i hopp om att han kanske blivit lite mer lydig - knappast idag var han uppe hos grannen :S

MaskUS fantastiskt snygga hinder med maskrosor på infångarna.. Här målar Amanda..
Gula bommar med gröna ränder!
Dessa hinder kommer helt klart vara snyggast på banan i helgen!

Innan jag åkte hem så plockade jag ner lite rosetter som vi har hängande i stallet, eftersom vi ska spola.. Fick hjälp av lilla Agnes :P
Nu vill hon flytta dem ifrån påsen till foderhinken..
Sötnos!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0