Buskul!

Publicerat: 2010-06-13 Kl: 13:50:56 | I kategori: Allmänt

Hejsan nu är jag tillbaks i "verkligheten" igen :) Kom till Ekelund igår men det var fullt upp från det att vi kom och sen var jag så trött på kvällen så det vart en film.. men såg att mamma har skött bloggandet mycket bra!!

Vi, Anders & jag, åkte alltså till Sundsvall för att fira hans kusins student vilket var mycket trevligt och kul.. Blir lite bilder därifrån senare..

Så mina pållar har fått en liten 2dagars minisemester och igår fick Rangun ett dressyrpass i ridhuset, han skötte sig mycket bra och några av våra weekend deltagare tittade på och tyckte han var superfin :D Han känns dock lite matt men tänker mig att det nog beror på allt gräs han trycker i sig, ser inte spec fet ut men det märks lite på sadelgjorden.. Igår red jag också Mille igen för första gången sen vi var på Strömsholm ooch det gick ganska bra han gjorde en del "konstigheter" i början men sen gick han som spjutet.. Var mycket pigg också eftersom han inte gjort så mycket, och han älskar att arbeta, s¨å det vart även ett par minibockar :P hehe Härligt med en glad häst!

Idag red jag först Mille i ridhuset på morgonen igen och det gick ok, han var lite värre i början jämnfört med igår men veterinären har sagt att jag bara ska ignorera det och rida på framåt så efter en stund var han sen lika fin som igår.. Så vi får se hur han utvecklar sig den närmsta veckan.

Rangun fick ut och busa med Fia & Limit runt sjön på fm.. Det tycket båda två var ruskigt kul och Limit hängde med ganska bra idag han brukar annars komma en bit efter när vi skrittar..

Mer kommer senare..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0