Poolbad..

Publicerat: 2010-07-21 Kl: 20:48:03 | I kategori: Allmänt

Sitter just nu och kollar tre av lägertjejerna som tar ett kvällsdopp i poolen efter en, enligt mig iaf, mycket god middag lagad av mig såklart :P Stekta nudlar med grönsaker och kycklingklubbor och vingar i ugnen.. MUMS! Dagen har varit stekhet fram till nu då solen börjar gå ner och vindarna faktiskt svalkar ngt. På fm så red jag ut med min grupp och Rangun fick följa med - vilket han tyckte var både kul och jobbigt tror jag. Han älskar ju att gå ut i skogen men gillar att skritta på i ganska rask takt vilket ponnyerna inte riktigt gjorde :S så det blir en del väntande och det går väl an förutom alla dessa insekter och speciellt bromsarna. Sen lunch och så kollade jag tjejerna när de badade samtidigt som jag började med det roliga jobbet att fylla i aktivitetsstöd för alla barn och ungdomsgrupper på ridskolan. Dessa lappar ska vara inne första augusti. Sofia hoppade Mille på em jag såg bara ett halvt varv eller nått men hon tyckte att han kännts fin och ganska pigg såklart. Sen visste hon inte rikitigt hur mycket hon vågade gå på honom sa hon men jag sa då att det är bara att rida på framåt och hålla i sig ;P Hehe.. Min grupp fick hoppa i ridhuset på eftermiddagslektionen och jag fick även två tjejer ifrån mammas grupp som ville vara inomhus och hoppa. Jag byggde upp en bana med först en 5-50 på ena långsidan sen snettigenom på ett räcke och sen långsida igen med ett räcke även där.. Först hoppade vi varje hinder två gånger var och sen fick de hoppa dessa hinder i en följd två gånger var. Imorrn ska de hoppa igen och rida ut - de har själva fått bestämma vad de vill göra på sina ridpass. Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0