Härligt långa arbetsdagar

Publicerat: 2010-07-20 Kl: 23:03:59 | I kategori: Allmänt

Ja man är ju van visserligen, men lite extra blir det ju allt med ridläger. Har känt mig flitig idag. Hann med ett pass på Bosson innan fm lektionen. Idag lånade vi Ranguns sadel lite bättre med en dressyrsadel. Satt en del kvar från gårdagenspass skönt. Förmiddagen red mina tjejer ett dressyrpass. Där vi tränade sits och övergångar. Mitt favorittema! Duktiga var de men de som inte rider för mig vanligyvis tyckte nog att det var lite jobbigt utan stigbyglar. Teori handlade om ridvägar, sits, hjälper. Lunch och sedan ett dressyrpass på Svarten. Riktigt duktig idag. Därefter så var det ett hoppass på utebanan de fick trava cavaletti och därefter travhopp på raklinje för att sedan avsluta med två hinder i galopp. Alla fick ett bra avslut. Sedan var Emma Å snäll och hämtade in Jolita o Wega så då fick Jolita ett dressyrpass på utebanan. Både Svarten o Arro Bell har även gått i Walkern. Tror de kommer bli jättefina tycker redan att jag märkt resultat. Ikväll så sprang jag även en runda med hundarna och passade samtidigt på att titta till beteshästarna. Avslutade med konflikthantering med lägertjejerna så nu hoppas jag att alla sover så sött de hade ju inte sovit så mkt i natt så bra trötta var de. Någon av tjejerna hade ställt sin väckarklocka fel så den ringde 05.30 :-P. Sovdags
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0