Katastrofritt

Publicerat: 2010-08-01 Kl: 22:28:28 | I kategori: Allmänt

Ja då har man ridit SB:1 för tredje gången. Det började mkt bättre han kändes fin på framridningen och jag fick lite hjälp av Liane. Strax innan jag skulle in på banan så kändes han lite överladdad och la sig på bettet ordentligt. Ja inne på banan så började det bättre än förut inga hack i ökningarna o piaffen o passagen var bättre (inte som på träning) galopprogrammet brukar vi ju hämta hem en del poäng - inte denna gång -efter galoppfattningen så hävde han sig iväg och vi missade första serien, saxen var inte ok bytena i varje blev en stor miss vi bytte sex fina jämna och missade sista. Därefter blev det väldigt tokigt och missade galoppökningen fick en 1a av en domare :-P. I efterhand försöker jag peppa mig att de stora missarna drog ner mkt på totalprocenten.
Ja ja det är väl bara att träna vidare.
Pigg o glad är han i alla fall.
Imorgon är det dags för dressyrkurs ska bli kul 3 st har redan kommit de åker långt -från Gävle. En av dem har egen häst med imorgon kommer resten.
Nattinatti
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0