Nyduschad!!

Publicerat: 2010-04-29 Kl: 21:44:59 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Just duschat efter ett hårt Combat pass på Gympozz med tjejerna.. Var inte lika tufft som i måndags då detta är mer kondition i form av slag och sparkar.. Så jag tar det som att jag har bättre kondition än styrka.. Kommer nog att ha en del träningsvärk i överarmarna imorrn för det känns lite nu.. Genomsvettig vart man också både byxor och topp klibbade fast på kroppen  :S Nästa vecka ska jag köpa sommarkort som gäller till sista augusti :D
Nu jäklar ska jag bli fit!!! hehe

Innan vi gick och tränade så fixade Jossan mina naglar!! De är nu supersnygga! Bäst hitills tycker jag nog :) Klarblått på tipparna och sen multiglitter strött innanför, tar bilder imorrn för jag har redan laddat in bilderna ifrån kameran..

Idag var ju Gunilla och tränade oss och Rangun var kalasfin, tyckte Gunilla också men han har alltid varit hennes favorit.. Red delar ur LA:6 ja ska tävla på söndag och sen red jag igenom hela programmet.. Gick jättebra och han har verkligen utvecklats enormt senaste 2 veckorna!!! Hoppas vi på att han håller sig i skinnet på söndag.

Idag har en kille varit och installerat skritten så Cally fick premiärgå den.. Hon tycket det var helt ok..
Till höger står solariet som sen ska sitta ovanför skritten, men först måste taket på plats eftersom den ska hänga i taket.



Även lilla Buffy fick gå en tur, Ross hann jag inte ta bild på :P
Puffen!!

Bye..
Kommentarer
Postat av: Maria Granberg

haha gud så söt baffy är!

2010-04-29 @ 22:03:04
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Madde

haha ahh ibland så kan hon vara lite söt faktiskt :p När hon inte bits.. hehe

2010-04-30 @ 17:20:55
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0