LEDIG :)

Publicerat: 2009-10-11 Kl: 10:24:47 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Mysdag idag.. Har just bokat biljett hem :P det blir den 11 november en onsdag! Sabine skulle ha clinic i New York över helgen så hon kommer tillbaka den 10, hon ville att jag skulle stanna tills hon var tillbaks. Elin stackarn jobbar idag med hon kom just in och lämnade sin lilla hund, Choklad, så jag har en kompis här i sängen :P  Tänkte kanske kolla påen film nu o sen så ska jag fixa iordning lite här! Blir nog en promenad in till Aacen lite senare också tror jag.. Trist bara att det enda som är öppet på söndagar är bensinstationerna :S

Känner inte av något ont i benet alls idag, däremot lite i nacken men kan ju lika gärna ha sovit konstigt :P

Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Sofia

hej var ute igår med lise och jenny det var riktigt kul.. längtar tills du kommer tillbaka så vi kan gå ut igen. fick punka på din bil dag........ väldigt irriterande.. men ska se till att lämna in däcket så du behöver inte oroa dig:D

kramar sofia

2009-10-11 @ 16:49:33
Postat av: madde

My car!!! Var rädd om min lilla sötnos..

2009-10-11 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0