Fluga :S

Publicerat: 2009-10-27 Kl: 08:16:08 | I kategori: Allmänt

God morgon allesammans!
Ni som har en god mogron, en annan väcktes av en liten fluga som flyget runt o surrar o landar på mig och spattserar runt.. Finns det något värre?! usch!
Igår somnade jag iaf så fort jag lagt huvudet på kudden :)
Idag blir det nog en ganska lugn dag eftersom Sabine åker iväg. Blir väl säkert ganska mycket att göra men jag kan ju bestämma ordningen på allt själv :P

Längtar iaf tills jag ska rida den svarta lilla stjärnan!! Hon e så fin! Ska fråga Sabine om jag kan få låna filmkameran så kanske Elin kan filma lite.. :D Så kan ni få se en fantastisk häst ;)

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0