Snart kommer Madde hem :)

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 21:13:51 | I kategori: Allmänt

Nu är det ny vecka och full fart igen. Alla längtar efter Madde. Ska bli spännande och se om hon okeyar ridningen av hästarna. Millet är riktigt fin hoppade så bra med Sofia idag på Erik träningen. Rangun såg riktigt fin ut idag också. Själv har jag ridit 4 hästar + gymnasiet idag så nu är jag trött. Limit fick ett dressyrpass på morgonen, Arro Bell fick trava bommar och ett litet pass med Bosson hann jag med innan hoppträningen för Erik. Red Jolita idag igen gick mkt ojämnt. Sista rundan var ok däremellan lite ojämnt kan man säja. Rolig övning i alla fall så Bosson får nog hoppa den i morgon samt gymnasiet.
Hade en fantastiskt trevlig söndag var första gången på mkt länge som vi kom iväg hemifrån mitt på dagen och gjorde något annat. Jocke hann ju jaga på morgonen ändå så även han var nöjd.
Hälsade på Siv på Lejondal och fick ett tips på bygge för Jocke! :) En hörna för oss instruktörer med infravärme och tak. Han blev så glad för detta................
I övrigt är det full fart som gäller fram till semestern.
Go kväll
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0