Pancakes!

Publicerat: 2009-11-01 Kl: 19:07:58 | I kategori: Allmänt

Go kväll!!

Har försökt prata med mamma typ fyra gånger idag men hon har ju aldrig tid :S
Grattis Emma & Elin till era fina vinster!!! Jag får väl följa med o hjälpa er på finalen sen :P Nu måste ni träna ordentligt så ni tar hem allt!

På em åkte jag, Toon & Elin till Maastricht i nedelländerna tar typ 30min med bilen.. de har öppet första söndagen varje månad så det var kul.. Köpte bara lite smycken o sen köpte vi några filmer som vi ska kolla på.. Toon har just gjort lite pannkakor som vi ätit med glass och grädde..
Får ta bilder på smyckena imorrn eller ngt för Alisha har nog min  kamera.. Hoppas jag :S 
Tack syster eller ja Andreas för att du hittade sladden!!! Fina pållarna :P

Jaja det var nog allt för idag..

Snart ny vecka igen.. Slutspurt innan hemfärden!

Bye..
Kommentarer
Postat av: Ann

Men nu är jag hemma bra film kram

2009-11-01 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0