Morgon igen

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 08:47:48 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Igår hittade jag flera slycken fina klänningar som jag ska beställa sen när ja kmr hem!!!! :D ifrån underbara Asos de har hur mycket fint som helst :D
Började också packa lite igår & har tvättat det mesta som jag kan tvätta innan jag åker..
Nu ska jag iaf ut och longera Freddy och Licutos o om han ser ok ut så ska jag rida honom enstund tänkte jag.. Sen blir det till att rida Daisy också, hoppas att hon gjorde av med lite energi igår så hon kan ta de lite lugnare idag :P

Vet inte riktigt när Sabine kmr tillbaks tror att det blir efter lunch/em nått sånt.. Får se också när Elin kmr sen vet inte om Sabine kanske hämtar henne själv..
Pokie har roat sig igen.. med att slita nått gult plastnät i alltför många bitar i köket :S Jaja ska ju städa lite sen på lunchen tänkte jag..

Ha en bra dag!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0