LERA

Publicerat: 2009-11-05 Kl: 20:58:39 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ingen risk att slippa leriga hästar i em bestämde jag att i morgon får valackarna gå på ridbanan. Regnat hela dagen och urskitiga hästar........
Beställde ikväll biljetter till Strömsholms clinic 17 nov med Linnea o Christer Ericsson(huvudlärare där i hoppning).
Madde, Sofia o jag åker dit med "våran" hästklass ska bli kul.
Superkallt hela dagen jag har rusat runt för att hålla värmen. Idag har jag hoppat Jolita och Sofia Millet oj vad han hoppar något språng hoppa han nästan Sofia ur sadeln....vad månde bliva av honom han börjar se riktigt fin ut.
Oj, nu small det ...Jocke är på grisjakt de håller på och bökar upp vägen ner till gården och grannens gräsmatta...bäst o se efter fram med ficklampan
Vi hörs
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0