Väntan..

Publicerat: 2015-02-21 Kl: 15:42:32 | I kategori: Allmänt

Inte nog med att jag vet att det väntar lera och kladd hemma, dessutom enormt lång hemresa då vi nu sitter i Bangkok och väntar på nästa flyg - knappt 4h kvar.. vi har nu snart klarat av halva väntan mellan flygningarna 😓
 
Verkar ha gått bra med det mesta hemma iaf, tur vi har bra personal dessa veckor. Samt flitiga praktikanter. 
Från börjar var jag inställd på att komma hem redan idag men så insåg min reseledare/sambo att det var först imorgon så jag hade redan hunnit boka in jobb.. Blir ju spännande att orka hela dagen - jag sover ju sällan speciellt mycket på flyg. 
 
Koh Lipe
 
Ses snart i stallet!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0