Nedräkning...

Publicerat: 2015-02-20 Kl: 22:51:07 | I kategori: Allmänt

Ja snart är Madde hemma och inte allt för långt bort hägrar vår egen semester. Tur att vi har så bra personal på ridskolan. Jossan och Anna har varit ovärderliga.
Idag tog jag mig "vatten över huvudet" då jag satte igång som vanligt efter min magsjuka. Man använder ju liksom magen när man rider.
Sista hästen fanns det inte mycket energi kvar i kroppen och vi tog sedan en sväng till svärmor och åt middag med henne. Men var hemma tidigt nu blir det tidig kväll för imorgon är en tuff dag med många lektioner och möte.
 
Idag har ju våren fortsatt och det ser ju inte så roligt ut. Idag har Jocke sugit upp vatten i stora tanken och vattnat ridhuset och vattnet finns ju precis utanför alltid en fördel. Det behövdes ju vattnas och tror han lägger in ännu mera imorgon.
Ridhusbotten behöver fukt.
Det är ju en hel vetenskap med ridbane underlag men kan säga att jag är hyfsat nöjd med våra -ja just nu funkar ju inte utebanan men ridhuset med tanke på årstiden.
Finaste Simsalabim

Finaste Millet och Sofia förstås
Finaste Sofia o Madde hoppas ni har det bra!
Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0