Härlig lördag men nu är vi själva...

Publicerat: 2015-02-15 Kl: 10:27:10 | I kategori: Allmänt

Eller vi har ju all annan personal och praktikanter men denna veckan blir tuff. Många hästar som ska ridas.
Gårdagen var en mycket bra dag. Alla hjärtans dag är inte något vi brukar fira. Några av mina gulliga barn på lördagar gav mig en fantastisk present!
Det är sådant som gör att man inser att man har ett fantastiskt arbete!
Dessutom kom den fantastiska mannen med detta:
Efter lunch så blev det privatlektion för Malin (Maddes elev) på hennes fina fjording. Hon (hästen)ska bo här några veckor för intensiv träning. Det blir träning i eftermiddag igen. Tror hon bokat in 4 pass/vecka + programridning på fredag.
Jag hann också med att hjälpa vår duktiga praktikant Denise med sin nordsvensk travare som jag red. Samt Rocco fick sig ett pass på töm men jag blir inte klok på honom tror att det är bättre att rida nu. Hade sedan lite kvalitets tid med båda "mina" pojkar med rykt och pyssel Rocco o Arro Bell.
Därefter en skogspromenad med hundarna som just nu är tre stycken och hamnade på hemvägen hos bästa grannen som tyckte att det var så länge sedan vi setts så klart vi ska öppna en flaska bubbel! Bra granne och en fantastisk människa och vän.
När vi sedan tog oss hem hundarna och jag så var maten klar!
En fantastisk lördag helt enkelt.
Nu ska det promeneras med hundarna igen!
Ann 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0