Söndag - vilodag

Publicerat: 2014-01-26 Kl: 21:50:30 | I kategori: Allmänt

 
Idag har alla våra hästar fått vila och så även jag. Soffhäng kallar jag det och att få sova tills man vaknar av sig själv en lyx det kommer nog att dröja igen är jag rädd. Lektioner har jag haft ikväll i alla fall och det var markarbete på schemat.
Nu gäller det att planera veckan med träningen av alla hästarna. Imorgon är vi ju rätt många i stallet så då hoppas jag att vi hinner med alla hästarna.
Gäller att sätta full fart imorgon bitti med andra ord.
Nästa helg blir det ju lite mera jobb för mig då ska Sofia på talangprojektet igen denna gång ska Millet med och hoppa.
Hoppas han glänser som han gjort sista tiden så fin häst!
Nu är det sovdags,
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0