Herregud va kul!

Publicerat: 2014-01-21 Kl: 23:04:00 | I kategori: Allmänt

Vilken kick idag igen. Hästarna hoppade super. Som vanligt en mycket bra och rolig övning med mycket hinder. När hela övningen reds så blev det en ganska lång runda men känner att kondisen blir bättre och bättre. Många fina rundor blev det på bästa hästarna. De är mycket olika att rida men passar mig så bra båda två svårt att säga vilken som är bäst Jacqueline eller Bosson. Just nu är Bosson som en dröm att rida men Jacqueline känns så sjukt trygg hon verkligen älskar att hoppa och inget känns högt inte för att vi hoppar så himla högt.
Jag kom ju av mig lite i augusti när jag åkte av så jag har backat lite på höjden men nu känns 1.10 inte högt.
Hoppas verkligen att jag kan komma ut på några tävlingar denna vår/sommar om jag kan vara ledig så är planen Eskilstuna, Gripen och så här hemma i juni.
Speciellt nu när det känns så enkelt att styra runt mellan hindren och hoppa.
Men vi får se hur det blir med det måste ju få ut Demeter på lite dressyrtävlingar också.
Hon kommer bara gå hemmatävlingarna + div I.
 
Åter till dagens hoppning inte nog med att mina hästar gick bra utan även Sofias och Maddes hästar gick super. Magic har blivit så duktig och Erik tror han har kapacitet för stora hinder. Demeter gick som en klocka för att inte tala om Pommes och Millet det ser verkligen lätt ut.
En superdag helt enkelt!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0