Solen är här!

Publicerat: 2014-02-17 Kl: 23:07:57 | I kategori: Allmänt

Gammelmannen......
Vilken skillnad det blir när solen skiner, känns som våren redan är på gång. Bästa vårtecknet att hästarna börjar fälla ........ en del mer än andra.
Morgonen gick i hundra km i timmen hann med att rida 5 hästar. Sedan fick jag några timmar ledigt och åkte på lunch med några vänner i Mariefred. Inget jag normalt gör så jag blev förvånad att det var fullt på värdshuset och jag som åkte i ridbyxor.......kände mig lite udda.
På hemvägen mötte jag Jocke som försökte sladda vägen ner till Mariefred det är ju sjukt mycket gropar och det blev ju inte jättebra tydligen så fick hann punka på sladden också. Ska tydligen på det igen imorgon......
Bra om vägen är lite bättre till helgen när det är tävling här!
Eftermiddagen tillbringades på kontoret inte min favoritsyssla har hellre lektioner och rider. Men allt kan ju inte vara roligt.
I morse hade vi två flitiga tjejer som kom till stallet - kul och de var så duktiga red sedan ut efter lunch med Anna.
 
Sofia har nu några dagar ledigt och det kan hon verkligen behöva.
 
Ny dag i morgon så hopp i säng
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0