Vid liv!

Publicerat: 2013-01-27 Kl: 05:17:03 | I kategori: Allmänt

Detta blir mitt forsta inlagg ifarn Thailand, Kho Jum och Season Bungalow.. Resan har framtill i forrgar varit KANON!! :) fint vader och kul att traffa syster..

I fredags var det alltsa dags att aka hit vilket blev ett smarre kaos da jag och Anders alltid har extrem otur nar vi ska hitta pa nagot  hmm nu blev det av nagon anldeing stor text :(

Bade jag och Anders kande oss konstiga pa kavveln och da vi fick ont i lungorna och rethosta, vi trodde det berodde pa myggmedlet.. Vi sov lange och vid frukosten igar kande jag mig kraftigt illamaende och skulle ga till toaletten men kom inte langt innan det svartnade for ogonen och jag forsokte ta mig fram i blindo. Innan benen han vika sig kom de rara Thailandskorna som jaobbar har med en stol och en liten burk med tigerbalsam under min nasa. Ett svenskt par kom ocksa till undsattning.. Det borjade sticka i armar hander ben och fotter sedan tappade jag formagan att anvanda mina hander da fingarna laste sig.. De fick halla i fata flaksan sa jag kunde dricka lite..
Vi fick skjuts till en sjkukskotersna mkt nara dar jag fick vatskeersattning och massa piller.. Sa nu knaprar jag 9 piller om dagen..
Lag igar och halvsov iprincip hela dagen och inte foren till middagen borjade det aterga till det normala.. Idag kanner jag mig som vanligt igen :) Tack och lov!
 
NU ska jag ata lunch och sedan halla tummarna for Ebba & Ronjah idag!
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig! Låter som saltrubbning det vill säga du fick dig för lite dryck och framför allt för lite salter. Resorb om ni har med samt dryck- helst med lite salter i typ Ramlösa hi hi blåbärsdryck men det finns väl inte där ni är. Nästa tips blir då salta nötter och banan hi hi ( banan innehåller en massa kalium och det är ett sånt där salt som behövs)
ha fortsatt skönt // Carina O

2013-01-27 @ 22:28:53
Postat av: Ann

Tur att vi har vår husdoktor passar både till människa o häst :)

2013-01-27 @ 22:35:06
Postat av: christina

Jises, drick mer människa ;) jag tittade på ebba ;) ser lovande ut det där ekipaget ;)

2013-01-27 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0