Världens bästa farmor!

Publicerat: 2012-10-24 Kl: 21:26:59 | I kategori: Allmänt

Ikväll har jag och Anders varit hos farmor i Strängnäs och jag lagade crepés och pannkakor :D Mkt gott och som vanligt åt man lite för mycket.
 
 
Jag fick faktiskt en tid för Mads på SRK på lördag också :) Känns riktigt bra att få lite hjälp då det då kommer att ha gått en vecka sedan jag åkte ifrån Segersta och förra passet.
 
Idag har jag ridit Mille ett dressyrpass, första gången på ja ja vet inte när faktiskt. Han var fin men det är ganska stor skilland på honom och mina andra hästar - positiv skillnad. Han är sjukt stor men ändå så lätt och arbetsvillig.
 
Jag & Mille för typ hmm 2år sedan kanske..
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: christina

Kan det bli lite filmat på lördag kanske? :) a big fan wants to..see!

2012-10-24 @ 22:22:15
Postat av: madde

Det kanske går att ordna :D

2012-10-25 @ 05:57:20
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0