Pictures

Publicerat: 2012-04-12 Kl: 21:55:01 | I kategori: Allmänt

Lite blandade bilder kommer här!
'
hehe Navanges bakdel som blir allt större och större, detta var för ett par veckor sedan..


Rocco rullar sig första dagen utan täcke för några veckor sedan


Snyggingen..


Fiskbensfläta i Ranguns svans, tycker det blir så snyggt att göra detta inför träning/tävling - det stora minuset är dock att det tar lång tid att göra tror denna tog ganska exakt 10min


Märket på mina nya ÄLSKADE stövlar! Puttsade upp dem ordentlig för några veckor sedan och tog dessa bilder

Sjukt snygga och sjukt sköna!

Supersmidigt med dragkedja iställef för att stå och "hoppa" i stövlarna..

Har varit på jakt efter Kiwis skoputs då vår är slut och jag även vill få tag på brun som passar till dessa godingar, jag har gett upp att söka i affärer så idag hittade jag på en sida på nätet ett paket med sju eller om det var åtta olika nyanser så det klickade jag raskt hem!
Nästa vecka borde det komma så då ska det puttsas stövlar kan jag lova!

KIWI är det bästa!


Såhär snygg var Navange när jag skulle rida för några dagar sedan :/ Det tog en stund att få fram hästen kan jag säga..


Samlingsbild på mina "vardagsstövlar" som jag tog för ett par veckor sedan efter en snabbputts.. Från vänster: "teddystövlar" ifrån Treadstone, de bruna favoriterna ifrån märket jag aldrig lyckas komma ihåg, Cavallo som jag haft i typ fyra år som är stoda både i fot och vad men perfekta på vintern då man får plats med tjocka strumpor, Petrie som jag fyndade för typ 1år sedan då de reades ut för ynka 1.500 - var bara tvungen att slå till, plus att de satt som ett smäck.
Sedan har jag ju även mina tävlingsstövlar som jag haft i ganska många år nu, 2007 tror jag de köptes så de har hållt bra för jag har inte haft dem bara på tävlingar. De användes dagligen i minst ett halvår då mina vardagsstövlar gått sönder och de var även med 1,5 månad i Tyskland osv..

Mina Königs, love them men svindyra :/


Jag har sprayat alla våra halsförlängare "Gummisnoddar" med röd/rosa färg då jag är less på att de hela tiden "får fötter" och försvinner..


Ett par av "bronsbootsen" som jag vann med Rocco, här på Ranguns hovar eftersom jag inte använder boots på Rocco mer än när jag rider ut och när han åker transport.

Kram Madde :)
Kommentarer
Postat av: christina

du tycker inte du har lite många stövlar...?

2012-04-13 @ 23:26:53
Postat av: madde

Ähm näe Christina, faktiskt INTE! Skulle vilja ha ett par till. Frågar du Fia så har ja för många :P

2012-04-15 @ 15:02:56
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0