Midsommar

Publicerat: 2011-06-26 Kl: 20:51:24 | I kategori: Allmänt

Jaha då var det dålig uppdatering igen men midsommar är verkligen årets höjdpunkt, jag har verkligen älskat den dagen så länge jag kan minnas. Då jag var liten hade vi alltid stooor midsommarfest på Ekelund med massa folk och lekar. Nu återupplever jag detta genom att själv annordna midsommarfirande på Ekelund, två år har vi nu varit där ute :) Nästa år blir det dock lite annorlunda eftersom min käre far fyller jämnt och det måste ju firas med pompa och ståt!

Härligt också att Christina kom upp ifrån skåne tillsammans med sin pojkvän för att fira midsommar med oss - TOPPEN!

Inte så mycket häst har det blivit under helgen men Rocco ser riktigt bra ut efter kastrationen nu så jag hoppas jag kan ta tag i ridningen utav honom nu i veckan som kommer igen :)

Nästa helg är det tävling på Rangun i Gnesta samt klubbfest i ridhuset på lördag kväll - NI kommer väl?? Alla är välkomna - vet inte exkt pris för icke medlemar men tror info finns på hemsidan mariefredsridklubb.com! För de medlemmar som hjälpt till som funktionärer vid våra tävlingar är kalaset gratis. Middag och levande musik i form av "Stig Boogie Band"

Dansgolvet vid förra årets galejj!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Monika

Skönt att höra att Roccos kastrering gått bra.

Frey är äntligen helt ihopläkt efter kastrering 7/2, vars komplikationer resulterade i ny operation 29/4.

Tur att man har försäkring!!!

Kram Monika

2011-06-27 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0