Köpsugen!

Publicerat: 2011-06-16 Kl: 22:00:29 | I kategori: Allmänt

Ny häst = vill ha nya saker :P

Hehe..

Näe men ny hjälm har jag varit i behov av ganska länge nu, alla klagar på att den är så solblekt och ful :/ Går ju inte att ha och tävla i framöver.. Var inne på dogwoodlondon som jag blivit tipsad om och hittade där "min" hjälm men tror inte min storlek fanns. Ska kolla imorgon om det är 57 jag ska ha. Har haft samma märke och modell i de två senaste hjälmar jag haft.
Charles Owen - Young riders hat.
Tycker den är mycket snygg och sitter kanon på min skalle!

Finns ju så många nya typer av hjälmar nuförtiden men vill ha en sammetshjälm för tävling/visning - men känns som att jag kanske borde ha en annan till vardags så den inte blir förstörd så snabbt?

Tyckte i början att de nya "plastiga" hjälmarna var sjukt fula men hittade nu en som jag
gillar skarpt..


Något jag inte gillade med denna var - priset!
Nästan 4 000kr :S
Nu är ju skallen ganska värdefull osv men fyratusen för en hjälm att ha till vardags??
Skärmen framtill var väl inte den snyggaste heller..


Min favvo!!
Bilden togs förra året (!) solblekt redan då :/

Är på jakt efter stigbyglar också men har inte hittat vad jag letar efter ännu..

Dessa är jag på jakt efter.

Hittade dock dessa annorlunda som var lite roliga

Vad tycks? 800kr kostade de..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Jenny

2011-06-16 @ 22:10:59
URL: http://Stallquecksta.
Postat av: Anonym

Stubbenstigbyglarna finns på Hästbiten.

2011-06-16 @ 22:11:39
Postat av: madde

Näe gör dom?? Då måste jag kicka in där :) tack för tipset!

2011-06-17 @ 06:23:31
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: christina

om du vill ha en skön och luftig hjälm att ah till vatdags så tippsar jag om Uvex..dom kanske inte är de snyggaste, men man blir inte svettig ;) inte ens en varm sommardag!!

2011-06-17 @ 16:36:16
Postat av: Anonym

köp en shysst sammetshjälm & sen rhinestones m baksida som man värmer & sen klistrar du dit i samma mönster som på den dyra hjälmen, det är superlätt & resultatet blir superbra :-)

2011-06-18 @ 19:55:12
Postat av: monika

Jag bara älskar min ET-hjälm. Luftig, går att tvätta innermaterialet och går att ställa in på samma sätt som en cykelhjälm så att den passar perfekt.

//Monika

2011-06-19 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0