Sent inlägg idag!

Publicerat: 2010-04-28 Kl: 21:49:54 | I kategori: Allmänt

hejsan!!

Idag har det varit fullt upp! Kom just hem ifrån en föreläsning på Ridsportens Hus på Strömsholm om anställningar, regler lagar osv.. Och vi har kommit fram till, ja o mamma, att det är mycket riskabelt att ha anställda :S Visste man väl innan också men det är så mycket som man inte tänker på som kan vara avgörande i olika situationer..

Startade dagen med lite sovmorgon pga ett besök hos doktorn 9'20 sen ut till Ekelund fixa stallet, lunch och sen red jag ut en sväng på Rangun.. Urmysigt hade vi i solen :D Tog en sväng på grusvägen eftersom de just skrapat den och lagt på nytt grus på första biten ifrån Mariefred.. Turen tog lite längre tid än jag tänkt men det var det helt klart värt! Imorrn kommer Gunilla & jag ska rida Rangun, Fia - Arrobell & mamma Svartis.. Mille ska ju bara skrittas och Limit tar vi själva eftersom han strulat en del och Gunilla har varit sjuk så hon orkar inte så många hästar..

Nu ska jag släpa sömntutan som ligger på soffan i säng.. Sovdags!!

Bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0