Planering planering..

Publicerat: 2010-04-15 Kl: 17:21:40 | I kategori: Allmänt

Hejsan!

Har nu suttit nästan hela eftermiddagen och planerat lite aktiviteter för vår och sommar..
Den 22/5 ska jag ha skötaraktivitet för alla som är skötare på lektionshäst i stallet..
Lördagen den 29/5 så är det sommaravslutnings show samt öppen hus här på ridskolan, så jag tänkte bla att mina söta skötare skulle ha en punkt på schemat.. Håller även på att fixa presentkort på privatlektioner sam man kommer att kunna köpa under den dagen till extra pris :D 30,45min eller 1h lektioner..
Midsommar veckan, den 21-22/6 så ska jag ha en 2-dagarskurs för alla intresserade barn & ungdommar i stallet. Det kommer att bli 4 ridpass, teori och övernattning.. Kanske även lite bus.. Vem vet ;P

Idag fick Mille sitt första pass i ridhuset, mycket lätt pass, igår gick det ju bra i skritt ut förutom ett par försök att fly hem genom att resa sig osv.. Han verkar nu vara som vanligt igen, skönt.. Han gjorde ett litet skutt i första fattningen till höger men jag tror att det kan bero på att han trodde att det skulle göra ont..

Rangun var riktigt fin idag, mamma hjälpte mig såklart, fick upp och ut formen.. Ett stort problem med honom är att han gärna kryper ihop och då blir han trög och svårreglerad.. Så idag vart det alltså riktihgt bra red igenom morgondagens program och det kändes ganska bra så nu är det bara att hålla tummarna imorrn!

Pappa var med Demeter & Cally på Sundbyholm idag.. Demeter skulle vi fixa tänderna på och Cally har ju varit halt under en längre tid nu..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0