Glad Påsk på er alla

Publicerat: 2010-04-04 Kl: 22:23:10 | I kategori: Allmänt

Hejsan ja Madde har ju redan skrivit om den hemska dagen. Men det är bara att ta nya tag. Svarten är ju "lite" stor när han blir lite spänd och ej bjuder fram ordentligt. Förra tävlingen red jag i övertempo och nu i undertempo vem vet tredje gången gillt. Jag var mkt besviken direkt efter men konstigt nog så kändes det bättre när jag hämtat protokollet det var nästan bara 7:or i travprogrammet men en ordentlig miss i bakdelsvändning som vi gör så bra i vanliga fall men det kostar att få en 4a när det är koficcient 2 sen blev ju sista galoppen inget vidare heller. Tråkigt med Mille också vi åker och kollar upp honom i veckan. Madde skulle ju vara med på tränarfortbildningskursen på Strömsholm på lördag och rida finalprogrammet för 5 åringar men det blir det ju inget med nu. Sofia är snäll och lånar ut sin jättefina Limit men Madde får väl ta och rida i veckan och se hur det går först. Det är  Eva-Carin Oscarsson o Lars Andersson som håller i kursen. Man måste går fortbildning varje år för att behålla sin licens vilket är bra i och för sig men det är lite dåligt med tillfällen som passar. Helst går jag på kurs i veckan helgen behöver man ändå. Har ingen ledig helg förrän midsommar.................
I år ska jag inte starta ridläger på midsommardagen. Jippi! Ledig!
Imorgon är det hemma tävling och massor med hemmaryttare som rider och många lektionshästar som ska vara med. Kul -jag ska tillbringa tiden på framridningen om någon behöver hjälp där.
Nu hoppas vi på många fina MRK framgångar i morgon
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0