Nu är det bara att hålla tummarna..

Publicerat: 2017-05-17 Kl: 23:01:15 | I kategori: Allmänt

Dagen har rullat på bra. Hann med ett fantastiskt dressyrpass med Melete känns ju bättre nu när man vågar rida på. Därefter så var det dags för två privatlektioner innan det var dags för nästa pass och idag var Demeter magiskt fin!
Fick ett samtal om att "Amis" var klar på seminstationen så efter lunch så körde jag och hästägaren och hämtade hem blivande mamman om man nu har sådan tur att hon tar sig vid första försöket ska bli så spännande.
Om 14 dagar så är det väl dags att dräktighetsundersöka.
Väl hemma så blev det tömkörning av Samoa som också var en superstar idag oj vad jag gillar den hästen. Idag anmälde jag henne till unghästtest i Linköping.
Avslutat kvällen med två hopp lektioner som gick riktigt bra. Banhoppning på en nyregnad utebana så man slapp allt damm.
Tänk att man kan bli så lycklig av regn men det kan gått komma betydligt mera.
Nu ska jag avsluta kvällen med att bada den lilla hunden som luktar apa...
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0