Galoppdag....

Publicerat: 2016-09-27 Kl: 23:00:26 | I kategori: Allmänt

Startade dagen med en härlig uteritt! Jag på Demeter och Sofia på Pommes oj vad de tyckte det var skönt att få galoppera på ordentligt. Därefter var det dags för chipning och ID koll på Prometheus som stod på Ulltuna när Leif var här sist.
Hann bara med att rida en häst till -Helios den fina eftersom det var tävlingsterminsträff i distriktet ikväll på Finntorps ridskola.
Det var många klubbar representerade idag och många bra diskussioner. Vi som sitter i TK behöver ju input från klubbarna dels vad det gäller allsvenska regler och dessutom ska vi se till att det finns arrangörer till våra allsvenskor i distriktet. Även att inplanerade tävlingar ej krockar med varandra på de olika klubbarna.
Vilket vi lyckades bra med tycker jag nog då vårens allsvenskor hade många villiga arrangörer.
 
Det måste vara värmerekord för september månad så skönt att rida kortarmat. Däremot så skulle vi behöva regn det är så torrt och dammigt just nu och alla mina växter vill ha vatten.
Min fina!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0