Ännu en dag....

Publicerat: 2016-09-07 Kl: 23:02:13 | I kategori: Allmänt

Dagarna rullar på oavsett vad som sker. Idag har vi varit själva jag och Sofia - Madde är ju i Tyskland med ridklubben i fokus. Ett projekt som Södermanlands ridsportsförbund har tillsammans med Västmanland och SISU. Det verkar som att de har det bra och på fredag ska de till Patrik Kittel!
Lördag är de hemma igen.
Idag började vi dagen med att rida Elton och Joe.
Sedan hade jag en privatlektion med en mycket ambitiös elev som kommer hit en gång i veckan med sin häst. Hon har en mycket speciell häst som utvecklas för varje vecka så vi har bestämt att hon kommer tidigt nästa måndag innan vi åker till Arlanda så vi hinner med ett pass till innan vår semester.
På förmiddagen hade vi en fantastisk uteritt jag och Sofia vi galopperade på stubbåkrarna på Demeter och Pommes.
Efter lunch red jag Millet och det är nog 4 år sedan jag satt på honom. Så fin men jag kommer inte skaffa mig en så stor häst....
Imorgon går bilen till Segersta med Demeter jag ska lämna henne där under min semester så att Mads kan trimma henne åt mig.
Fast inte i hoppning...
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0