Ljuset i mörkret...

Publicerat: 2016-11-08 Kl: 23:14:43 | I kategori: Allmänt

Snö i mängder har ju kommit vet inte när det blev vinter så här tidigt.
Själv börjar jag också se ljuset efter att äntligen fått hjälp av min fantastiska kiropraktor Ulrika. Hon var ju bortrest på höstlovet så min kropp fick ju helt enkelt vänta...
Sjukt jobbigt men man är ju van vid det här laget. Nu måste jag bli bättre på att sköta min kropp.
Har ju därför inte blivit så mycket ridning sista veckan vilket inte heller är bra eftersom ridningen ändå är bra för mig i normala mängder.
Men har man ont rider man inte speciellt bra och blir dålig med tajming etc.
Hästarna verkar trivas med snön i alla fall.
Det är många hästar att brodda- för det var allt halt i eftermiddag när jag tog in hästarna.
Imorgon kommer vi att börja byta ljusinsläppen i ridhuset så att det äntligen blir klart.
 
Eftermiddagen ägnade jag åt att planera aktiviteter i mellandagarna. Vi ska ha en kurs på 2,5 dag med 5 ridpass men även ett dagläger samt en dressyrtävling och dressyrträning i mindre grupper och hoppträning.
 
Just nu sitter jag framför TV och följer valvakan i USA. Känns ju scary - Donald Trump är ju ett riktigt skämt men Hillary Clinton har ju en hel del i bagaget också.
Jag fattar inte att det finns så många som kan rösta på en man med sådan syn på kvinnor bla.
Men man ju får ju hoppas att det ändå blir en kvinna den här gången. Tänk vad mycket pengar som slösas på detta spektakel.
 
Ja imorgon lär vi veta hur det gick.
 
Nu är det sovdags man får helt enkelt hålla tummarna.
 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0