Ringt i ett

Publicerat: 2016-05-02 Kl: 22:25:04 | I kategori: Allmänt

Igår la jag ut R på annons igen :/ Vemodigt.. Jag har nu skrivit att byte kan vara intressant och jisses vad folk har hört av sig idag! Nästan 20st personer har jag pratat med eller mailat med..
 
Hoppas att någon av dessa kan vara det rätta hemmet och ryttaren för min prins <3
Mycket gamal bild på Rangun och mig..
 
Idag var stallpersonalen, Anna, sjuk så blev lite mer stalljobb än vanligt - jag tyckler det är mysigt att fixa i stallet och mocka men tiden räcker ju inte till allt.. Red Mille och Boss på fm samt hade en privatlektion.. Efter lunch ytterligare två hästar, Rangun och Winnie samt påbörjade klippning av björnen Mille innan min kvällsgrupp. Får ta det sista imorgon har ca 1/3 kvar. 
 
Kram M
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0