Planeringsarbete....

Publicerat: 2016-05-25 Kl: 17:51:29 | I kategori: Allmänt

Eftermiddagen har ägnats åt planering av extra aktiviteter innan midsommar.
Det blir allt möjligt roligt här på ridskolan.
Programridning för Madde
Dressyrkurs för Madde o Ann
Uteritt i två olika grupper en för de som inte vill galoppera och en för de som vill
Ridlektioner för Jossan
Hoppträning för Sofia
 
I övrigt har allt flutit på bra idag. Trots att vi är flera man kort. Madde är ju på Segersta i tre dagar och Sofia har varit och hoppat för Lotta Björe och Anna har ju sitt brutna finger som vi hoppas snart är läkt. Vi hade lyx att få extra hjälp i stallet idag av Tina. Så jag tycker nog att vi hunnit med en hel del idag.
Själv har jag ridit mina guldklimpar - dressyr. Imorgon rullar bilen till Segersta och då får Demeter åka med och sedan tar jag med Millet tillbaka hem.
Känns helt ok att sitta vid datorn när man kan se det fantastiska underverket våran fina lilla hingst! Som hoppar och skuttar i gräset han är en riktig tuffing som inte är speciellt bekymrad även om mamma är en bit bort.
 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0